آموزش حرکت بدنسازی کرانچ معکوس

تعداد بازدید
00
دوشنبه 25 دی 1402
اینما ورزش

اینما ورزش

07 کاربر

کرانچ معکوس حرکتی مناسب برای افزایش متابولیسم پایه و هماهنگی عصب و عضله و تقویت عضلات شکم و پیشگیری و بهبود ناهنجاری های قامتی می باشد در این تمرین عضله سرینی و گروه عضلات شکمی درگیر هستند عضلات هدف عضله سوئز خاصره نحوه اجرای حرکت کرانچ معکوس 1- به پشت روی زمین دراز میکشیم 2- پاها از زانو خم میکنیم 3- دست ها کنار بدن زیر باسن قرار دارند 4- با عمل بازدم پاها و باسن را از زمین جدا کرده و به مرکز بدن نزدیک میکنیم 5- بعد از مکث کوتاهی با عمل دم به نقطه شروع برگشته قبل از برخورد پاها به زمین حرکت تکرار میشود

آموزشآموزشآموزشآموزشآموزشآموزش_بدنسازیبدنسازیبدنسازیبدنسازیبدنسازیتقویت_عضلات_شکمورزشیورزشیورزشیورزشی

دیگر ویدیو و موزیک های : اینما ورزش