فیلم وسریال

ریسک سرمایه گذاری به منظور کسب موفقیت مالی در محصولاتی همچون فیلم­های سینمایی که عمر کوتاهی دارند بسیار بالاست. در مطالعات گذشته برای تحلیل پویایی­های این صنعت از مدل های خطی و ایستایی استفاده شده است که به خاطر خطی­بودنشان، قادر به تحلیل واقع­نگر پیچیدگی­ها و پویایی­های حاکم بر صنعت سینما نیستند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد فروش فیلم­های سینمایی برای سرمایه­گذاران آن­ها، این پژوهش با ارائه مدلی پویا مبتنی بر رویکرد پویایی سیستم به پیش­بینی فروش و ارزیابی موفقیت مالی فیلم ها پرداخته است. مطالعه حاضر، با بررسی دقیق پژوهش­های پیشین و همچنین از طریق مصاحبه عمیق با شش تن از خبرگان سینمایی، تمام عواملی را که ممکن است در فروش فیلم­های سینمایی تاثیرگذار باشند استخراج کرده و روابط بین آن ها را مورد ارزیابی قرار داده است. نتایج این پژوهش نشان می دهد که مهم ترین عامل موثر بر فروش یک فیلم شناخت مخاطب هدف آن است. از سویی دیگر، نتایج حاکی از آن است که برای افزایش موفقیت یک فیلم در گیشه، الزامی به صرف هزینه های سنگین به منظور حضور بازیگران ستاره گران قیمت در آن نیست. همچنین عواملی دیگر مانند بازاریابی فیلم، تعداد روز های تعطیل، نظر منتقدان و کاربران، و در نهایت ژانر فیلم تاثیر بسزایی در موفقیت فروش این محصولات رسانه­ای در گیشه های سینما دارند. در نهایت، پیامدهای­ نظری و عملی این پژوهش در عرصه صنعت سینما مورد بحث قرار گرفته است.

سقف کهکشانی خودرو

سقف کهکشانی خودرو

نفرولیتوتومی

نفرولیتوتومی

انیمیشن مفاصل بدن انسان

انیمیشن مفاصل بدن انسان

انیمیشن بچه رئیس

انیمیشن بچه رئیس

انیمیشن جدید بچه رئیس 2 تجارت خانوادگی

انیمیشن جدید بچه رئیس 2 تجارت خانوادگی

دانلود آهنگ شور درد شهرام ناظری

دانلود آهنگ شور درد شهرام ناظری

دانلود آهنگ محمدرضا شجریان خسته پر

دانلود آهنگ محمدرضا شجریان خسته پر

دانلود ریمیکس محمدرضا شجریان ره میخانه

دانلود ریمیکس محمدرضا شجریان ره میخانه

دانلود فیلم شوم 1 Sinister 2012

دانلود فیلم شوم 1 Sinister 2012

دانلود فیلم شوم 2 Sinister 2 2015

دانلود فیلم شوم 2 Sinister 2 2015