تبلیغ
رد تبلیغ تا 5 ثانیه دیگر
0:00 / 0:34
چالش جالب جی تی ای: اگر بیشتر از ۳ بار بمیرم، باید با لباس برم زیر دوش! 😬😭
2.8K بازدید۱۴۰۴/۷/۱۲00:00:58
در این ویدیو، یک چالش خندهدار و جنجالی جی تی ای را میبینید که در آن اگر بازیکن بیش از ۳ بار بمیرد، موظف است با لباس زیر دوش برود! لحظات طنز و هیجانانگیزی در انتظار شماست، پس از دستش ندهید!
۰ نظر
برای ارسال نظر، پاسخ، لایک نظر یا گزارش محتوا باید وارد حساب کاربری شوید.
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بنویسید.