تبلیغ
رد تبلیغ تا 5 ثانیه دیگر
0:00 / 0:00
عاشقتم خدای خوبم
۳۳۸ بازدید۱۳۹۹/۳/۲۴00:01:00
وقتی با خدا حرف می زنی ، هیچ نفسی هدر نمی رود... وقتی منتظر خدا باشی ، هیچ لحظه ای تلف نمیشود.... وقتی به خدا اعتماد میکنی.... هرگز رنگ شکست و ناامیدی را نخواهی دید.... با خدا هیچ چیز را از دست ، نخواهی داد..... خدایا.. در انتهای شب ، قلبهای مهربان را ، به تو میسپاریم... باشد که با یاد تو به آرامش رسیده.. و فارغ از دردها و رنج ها... طلوع صبحی زیبا را به نظاره بنشینند...
۰ نظر
برای ارسال نظر، پاسخ، لایک نظر یا گزارش محتوا باید وارد حساب کاربری شوید.
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بنویسید.