تبلیغ
رد تبلیغ تا 5 ثانیه دیگر
0:00 / 0:00
همه ی کارها رو به خدا بسپاریم
۱۰۶ بازدید۱۳۹۹/۳/۲۴00:00:59
نگرانی همان ارتعاش بدی است که ما به جهان هستی ارسال میکنیم. در واقع علت نگرانی ها و استرس های ما بابت مسائل مختلف ناشی از عدم توکل ما به خداوند است. ما باید نگرانی ها و اضطراب های خود را به خداوند بسپاریم و نتیجه را به او واگذار کنیم. خداوند در سوره غافر آیه 44 میفرماید: وَ أُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ، من کارهای خود را به او واگذار مینمایم، به درستی که خداوند به حال بندهگان بینا و آگاه است. یا در سوره یوسف آیه 64 میفرماید: فَاللهُ خیر حافظاً وَ هُوَ اَرحَمُ الرّاحمین، و خداوند بهترین نگهبان است و او مهربانترین مهربانان است. ما باید خودمان را به بهترین حافظان واگذار کنیم.
۰ نظر
برای ارسال نظر، پاسخ، لایک نظر یا گزارش محتوا باید وارد حساب کاربری شوید.
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بنویسید.