حرکت پشت ران دستگاه

تعداد بازدید
01
جمعه 23 مهر 1400
Dastgah_show

Dastgah_show

01 کاربر

آموزش حرکت پشت ران 1-این حرکت بهترین حرکت برای هدف گیری عضلات (همسترینگ) می باشد. با انتخاب وزنه مناسب و تنظیم طول پد برای انجام حرکت آماده می شویم. 2-روی به دستگاه دراز می کشیم . پد دستگاه باید روی ناحیه مچ پای ما قرار بگیرد، اگر بالاتر از آن باشد باید دوباره آن را تنظیم کنیم. 3-عضلات همسترینگ را با بالا بردن وزنه ها کشش می دهیم. این نقطه شروع حرکت می باشد. 4-با فشار به عضلات وزنه ها را تا جایی که می توانیم بلند می کنیم. 5-عضلات همسترینگ با شدت بلند می کنیم، سپس به آرامی وزنه ها را پایین می آوریم. نکات مهم 1-از اشتباهات متداول این حرکت بالا پایین کردن وزنه با سرعت بالا می باشد که باعث می شود از دامنه حرکت به طور کامل استفاده نشود. 2-همواره وزنه را کنترل کنید : از فشار آنی برای بلند کردن وزنه ها اجتناب کرده و از افتادن سریع وزنه جلوگیری کنید. 3-دامنه حرکت را همیشه به طور کامل انجام دهید، وزنه ها را تا جایی که ممکن است بالا ببرید و از پایین آوردن سریع وزنه ها جلوگیری کنید.

دیگر ویدیو و موزیک های : Dastgah_show