آسایش تیم

فروشنده حرفه ای روی مشتری تعصب دارد نه محصول 09125281952

فروشنده باید مشتری را به تمامی مسائل ارجع دانسته و تمام تعصب خود را معطوف مشتری نماید تعصب نقطه مقابل پیشرفت است و یکی از بزرگترین موانع برای موفقیتشما به عنوان یک فروشنده حتی اگر دچار عارضه تعصب هستید باید این موضوع را خرج مشتری خود نمایید نه محصولتان محصول شما هرچقدر هم که از نظرتان کامل باشد دچار نقیصه هاییست که مشتری می تواند بهترین آئینه برای نشان دادن نقص های محصول شما باشدتوجه به نظرات مشتری شما را به صورت رایگان به یک ارزیابی کاملا میدانی راجع به محصولتان می رساند