آموزش ساختار سازی راهبریتیم ورک

پرسونال برندینگ

بحث برند از کلمه نروژی برندر درست شده و از زمانی که روی گاوها داغ می زنند برای اینکه گاو من از گاو همسایه متمایز بشه و ریشه لغت برند به داغ زدن و ایجاد تمایز و متمایز کردن و جدا شدن از دیگران برمی‌گرده اما به نظرم از این قصه‌ها که بگذریم میتونیم بگیم برندسازی به مفهوم مدرنش به مفهومی که ما امروز در مارکتینگ می‌شناسیم به همون مفهومی که راجع به پروداکت برندینگ حرف میزنیم برندسازی محصول یا برندسازی سازمان این مفهوم بعد از انقلاب صنعتی شکل گرفته بعد از انقلاب صنعتی اتفاقی که افتاد این بود که عرضه بیشتر از تقاضا شد شکل گیری کارخانه‌ها و باعث شد که ظرفیت تولید بالا بره و حالا از هر محصولی اونقدر تولید می‌شد که الزاماً براش اونقدر مشتری وجود نداشت این بحثی که ما به عنوان قدرت چانه‌زنی مشتری می‌شناسیم یه مفهوم مدرنه یه مفهوم جدیده