کاربر 7023

فهرست مطالب برای فایل word

یکی از اصلی ترین جزءهای کتاب،مقاله یا پایان نامه فهرست مطالب Table Of Contentsیا به اختصار TOCآن است شاید مطلب شما از نظر محتوا و کیفیت بسیار عالی و قوی باشد اما بدون فهرست ممکن است مخاطب تمایلی به مطالعه‌ی متن شما نداشته باشد اما با ایجاد فهرست مطالب به سرعت به مطلب موردنظر خود دست پیدا خواهد کرد و دچار سردرگمی نخواهد شدنحوه ایجاد فهرست در ورد ، نحوه فهرست بندی در ورد و فهرست جداول در ورد به صورت دستی و خودکار را به شما آموزش خواهیم داد در ابتدا به آموزش فهرست نویسی در ورد به صورت دستی و خودکار و در بخش دوم مراحل شماره گذاری جداول و ایجاد فهرست جداول در ورد را به صورت خودکار را دراختیار شما قرار می‌دهیم پس با ما همراه باشید