گروه نخبگان موفقیت

هنر پایان دادن به مذاکره - بخش سوم

کتابنارنجی
‌ ↲ هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری

‍JeffreyGitomer TomasWLydahl
دربــاره‌یکتـاب
‌ کتـاب صوتـی کتـاب نارنجـی هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری اثر جفـری گیتـومـر و تومـاس لیـدال، به شما می‌آموزد چگونه دیگران را تحت تأثیر قرار دهید، ارتباط برقرار کنید، آن‌ها را قانع کنید و این ارتباط را ادامه دهید

‌❗️اکثر کسب و کارها که فکر می‌کنند فروشنده‌هایشان موجب موفقیت‌شان می‌شوند اشتباه می‌کنند و با این اشتباه شگرف میدان را برای رقبایشان خالی می‌کنند تا بازار را تسخیر کنند

‌❑ حتما بارها این جمله را از زبان صاحبان کسب و کار شنیده‌اید که ما فروشنده به قدر کافی نداریم فکر نادرستی است آن‌ها هزاران فروشنده دارند که نامشان مشتری است

↫ واقعیت این است که استفاده از مشتری به عنوان فروشنده بهترین روش تبلیـغ دهـان به دهـان و افزایـش فـروش است، اما متاسفانه شرکت‌ها خیلی کم به این مساله بها می‌دهند

‌☑️ آن‌ها نمی‌دانند که قدرتمندترین فروشنده هر کسب و کاری، مشتری اوست کتـاب نارنجـی هنـر پایان دادن مذاکـره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری به شما می‌آموزد که چطور مشتری‌هایتان را با خدمات خود متعجب کنید تا همیشه و همه‌جا از شما و کسب و کارتان تعریف کنند و در نهایت، تبدیل به بهترین فروشندگان شما شوند

‌↫ این کتـاب درباره موفقیت در کسب و کار و فروشندگی است که در دو بخش به رشته‌ی تحریر درآمده

‌❑ بخـش اول هنـر پایان دادن مذاکـره به شیوه‌ی مطلوب که توسط جفـری گیتـومـر نوشته شده است و بیشتر به ارائه‌ی روش‌های پایان دادن موفقیت‌آمیز در فـروش می‌پردازد و بخـش دوم متعجب کـردن مشتری که توسط تـومـاس لیـدال نوشته شده است

‌↫جفـری گیتـومـر در سال 1946 فلوریدا به دنیا آمد، وی در دانشگاه TEMPLE و موسسه گوته در آلمان تحصیلات خود را به پایان رساند

‌☑️ او یک نویسنده آمریکایی، سخنران حرفه‌ای و مربی کسب و کار است که در زمینه فـروش، وفاداری مشتری نوشته و سخنرانی می‌کند

‌↫ تا کنون کتـاب‌های وی در زمینه کسب و کار موفق بیش از پنج میلیون نسخه در جهان به فروش رسیده است و کتاب‌های او جزء 100 کتـاب اول کسب و کار معرفی شده است