کتاب صوتی بازاریابی برایان تریسی قسمت هفدهم
بازاریابی
نویسنده برایانتریسی
مترجم مهدی قراچه داغی
دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسبوکارها، موفقیت یا شکست در بازاریابی است براساس نظردان و برَد استریت، 48 درصد شکستها در کسبوکار به کاهش یا عدم اثربخشی عملیات بازاریابی و فروش بستگی دارد
در این کتاب قدرتمند و کاربردی بازاریابی، 21 ایده کلیدی و ایدههای فرعی بسیاری را میآموزید که میتوانید برای بهبود نتایج بازاریابی استراتژیک خود آنها را بلافاصله بهکار گیرید
دسترسی رایگان به کتابهای صوتی کانال زیرمراجعه کنید
senamairC126125703012434