کاربر 4121

طراحی بسته بندی؛ به ظاهر سنتی اما موثر در بازاریابی دیجیتال

یکی از مهم ترین خدماتی که به مشتریان عرضه می شود؛ تطابق میان کیفیت محصولات در تبلیغات و کیفیت محصولات به هنگام خرید و استفاده است
به منظور حفظ سلامت کیفیت کالا، استفاده از بسته بندی مناسب محصول، لازمه معرفی خوب و تاثیر گذار بر مشتری است
تصور کنید استراتژی که در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی خود برای معرفی محصولاتتان پیش گرفته بودید به خوبی جواب داده است و حالا تعداد زیادی از افراد به فروشگاه‌های سطح شهر برای خرید کالای شما مراجعه کرده‌اند محصول شما در نگاه اول چه حسی به آن‌ها می‌دهد؟ اگر دوست ندارید از مخاطبان خود این جمله را بشنوید که ” تبلیغات این برند یک فریب و دروغ بزرگ بود” پس باید بسیار مراقب باشید که چگونه قرار است محصول را به مشتری عرضه کنید

نحوه بسته بندی معرف حضور محصول یا کالای شماست طراحی بسته بندی می‌تواند به گونه‌ای باشد که در نگاه اول مشتری را ترغیب به خرید کند یا همان ابتدا او را از برداشتن این محصول از میان قفسه‌های فروشگاه پشیمان کند
scafehdaneshcomD8A8D987D8AAD8B1DB8CD986-D8AED8AFD985D8A7D8AA-D8AFDB8CD8ACDB8CD8AAD8A7D984-D985D8A7D8B1DAA9D8AADB8CD986DAAF