آسایش تیم

آموزش مهارت های فروش و بازاریابی فروشنده باید برای درد درل مشتری فقط شنونده باشد 09125281952

یک فروشنده باید در نظر داشته باشد تک تک ریز رفتار های او در ارتباط کاری با مشتری تاثیر گذار است اینکه بخواهیم مانند مشتری ما نیز با او درد دل کنیم در تصمیمات آتی مشتری برای ارتباط کاری با ما تاثیرات منفی دارد زیرا او دلیل هرگونه معرفی محصول از طرف ما را تنها برای حل مشکلاتمان می داند و محتاطانه تر عمل می کند ما به عنوان یک فروشنده باید تمام درد دل های مشتری را بشنویم ولی هرگز راجع به مشکلاتمان با مشتری سخن نگوییم
جهت مشاوره در کسب و کار خود با ما تماس بگیرید
لطفا از پیج و سایت ما نیز دیدن فرمایید
آدرس پیج
swwwinstagramcompandakir
آدرس سایت
sasayeshteamir