آسایش تیم

آموزش مهارت های فروش فروشنده حرفه ای شنونده خوبی برای مشتریست و او را قضاوت نمی کند 09125281952

فروشنده نباید بیش از اندازه سخن بگوید حرافی هرگز برای یک فروشنده امتیاز ویژه ای را در پی ندارد فروشنده اگر شنونده خوبی باشد می تواند از لا به لای حرف های مشتری بهتر به نیاز او پی ببرد و توضیحات خود را طبق نیاز مشتری برای او بیان و از اضافه گویی که نتیجه ای جز سر رفتن حوصله مشتری ندارد جلوگیری نماید
جهت مشاوره در کسب و کار خود با ما تماس بگیرید
لطفا از پیج و سایت ما نیز دیدن فرمایید
آدرس پیج
swwwinstagramcompandakir
آدرس سایت
sasayeshteamir