تبلیغات اینما

نماهنگ بارکد اعتراض نوجوانان به ورود بی رویه کالای خارجی

نماهنگ بارکد اعتراض نوجوانان به ورود بی رویه کالای خارجی
اگر با نسل جدید مواجه شوید و کمی با آن ها حرف بزنید، می بینید نوجوان امروز از همه ما پاسخ می خواهد و محیط پیرامون خود را با دقت کاوش می کند و می خواهد کاری انجام بدهد این رویکرد از کجا آمده است؟ مسلماً از دل همین فرهنگسازی ها، حرف هایی است که شاید ما نسل های قدیم تر را چندان به خود معطوف نکند، اما آن ها را به فکر فرو می برد
همین موضوع نشان می دهد انتخاب گروه سنی نوجوانان برای تهیه سرود و نماهنگ که به طور مداوم در حال انجام است، انتخاب درستی است هر قدر که فرهنگ سازی برای بزرگسالان دشوار است، بالعکس برای کودکان و نوجوانان راحت تر است و می تواند فردای غنی تری برای جامعه بسازد نوجوانانی که در تولید این نماهنگ ها و سرود ها حضور دارند، پیامی را به هم نسلان خودشان می رسانند که مسلماً تأثیر بهتری بر آن ها دارد و بیشتر جدی اش می گیرند؛ پیام همراهی، خواندن با هم و عمل کردن در کنار هم برای داشتن فردایی بهتر
اعتراضنوجوانان اعتراضنوجوانانبهورودبیرویهکالایخارجی بارکد تولیدملی کالایایرانی نماهنگ نماهنگبارکد نهبهکالایخارجی نهبهوارداتکالایبیکیفیت حمایتازتولیدملی